Grillsäsongen har börjat!!!

Helgen har varit en effektiv helg med mycket aktivitet!
Både lördag och söndag har vi haft gäster – och vi har grillat båda dagarna!!!

På lördagen bjöds det på marinerad kycklingfilé , quinoasallad med fetaostmozzarella, lök och tomat. Till detta gjorde jag en krämig tzatziki!

På söndagen bjöds det också på grillat, jag marinerade fläskkotletter, gjorde en god bulgursallad med mozzarella och fetaost och grönsaker. Till detta serverades en syrlig crème fraîche-sås.

Till efterrätt gjorde jag chokladfondant och hjälp vilken god efterrätt. Till detta serverade jag vaniljglass och valfritt kaffe från vår kaffemaskinen!

Kort sagt en väldigt trevlig helg – med mycket god matlagning!

Lördagen spenderade jag också två timmar på ett zumbaevent! Tack Victoria, Yessica och Almaz för ett superoligt zumbaevent med mycket dans och glädje!! Höjdpunkten var den sista dansen – när vi körde ett battle mot varandra!!!

20120507-070329.jpg

Kommentera

