Flygande Jacob à la lchf

Hittade ett recept påflygande Jacob som jag ville testa.

I receptet står det att man ska använda grillad kyckling, men jag använde 3 st kycklingfiléer, använde mig av hela satsen med chilisåsen, 1 paket bacon och ca hälften av grädden. (i receptet står matlagningsgrädde, men sånt har inte jag hemma, utan det vart vispgrädde, 40%).
Jag kryddade även med lite torkad thailändsk röd curry och cayennepeppar för att för att få till den smaken jag ville ha.

20120902-124540.jpg

Kommentera

